Listan måste stå på denna blogg med

Eftersom att sommarlovet är slut nu skall jag göra en lista på vad jag ska klara av i skolan och med mig själv!

1. Klara av matten och engelskan som jag inte klarade av innan terminens slut.
2. Sluta röka! Eftersom jag inte klarade det nu i sommar och jag skäms verkligen som fan! usch va äcklig jag känner mig!
3. klara av alla andra ämnen i skolan och få minst G på allt.
4. åka utomlands.
5. Välkomna alla nya ettor.
6. Fira julafton.
7. Pierca snakebite!
8. försöka fixa så jag får mig min iller någongång. *påminnelse om namn* Andrew till pojke och Medina till tjej :)
9. Lära mig den jävla tvättmaskinen!
10. börja laga mer mat.
11. Jobba mer på träningen!
12. köpa mer jeans.
13. Äta bättre och regelbundnare!

Här har vi nu min lista. Ska även komma på mer sen, men då skriver jag om den i en ny uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0