Sjuk :(

Har jobbat hela helgen, tjänat massa cash :P
Iaf på fredagen spelade jag och min klass brännboll och just när vi spelade så ÖS regnade det. Inte KUL. Så sen när vi spelat klart så var fortfarande mina skor blöta eftersom jag glömde gympa kläder :(
Så jag fick åka till jobbet i blöta skor och strumpor och har världens förkylning på det. Nyser varannan minut och hostar hela tiden *host host* TIPS! Spela inte brännboll i ösregn om ni inte har extra kläder med er.

Sen på lördagen så började vi jobba och då blåste det ju som in i bomben! och det var ju inte heller någon höjdare och gjorde inte saken bättre.
Söndagen mådde jag bättre på morgonen men blev snabbt dålig igen, så nu mår jag bajs men sitter iaf hemma :)

Men det har varit en riktigt trevlig helg iaf. Har haft poker kväll med Jonathan Alexandra och Josefine och jag vann typ hela tiden på blackjack :D
sen vill jag inte berätta mer :P

Har saknat Sebastian en del också faktiskt :(

Så nu får ni vila ögonen för jag ska sluta skriva och gå och duscha, god natt :)


Ni får titta på den här bilden bara för att den e blöt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0