FUCK OCKSÅ!

Kom på att bara för att jag suttit och pluggat i fucking 3 timmar så missade jag Ugly Betty och desperate housewives. faaan :( så nu måste jag vänta ÄNDA tills på söndag då repriserna går.. BUHU
Men annars har detta varit en toppen dag! har skrivit klart grejsimojsen i idrotten *STOLT* och
jag har pluggat på essän som kommer bli sent inlämnad.
Jag har snackat med Jessica.
Jag har varit med Adam och Simon i stan en liten stund.
Jag har åkt tåg med Tina.
Jag har käkat nudlar med Jennifer och Martinisen.
Jag har pluggat på essän med ann-marie.
Jag har suttit vid datan.
Jag har rökt.
Och jag har för en gångsskull inte tittat på TV idag men det skall jag göra nu, men först ett litet bloss ;)
NATTI! <4 fyra e tuffare än tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0