Orden

Orden "jag älskar dig" skall man aldrig slösa bort på något eller någon som inte betyder något.

Min huvudverk är äcklig, och har krypande ont i halsen samtidgt som hostan uppstår. Det värsta är att jag har börjat drömma mardrömmar. Tänker inte berätta om vad för det har ingen med att göra. Men det är känslomässigt jobbigt och det känns som om det växer ett stort monster inom mig.
Usch det är läskigt.

Ska på lite små party nästa helg hos Tina i min klass, sen på lördagen skall jag till min blåa lilla Tina och kolla film men bara kanske.

Egentligen skulle jag druckit gott te idag och käkat mackor, men det blev inte så. Fick käka tacopaj ist men det va lika gott :) Men skulle gärna vilja ha te nu :/ men nu är det såhär att jag varken äter eller dricker något olämpligt efter 6, om inte vatten då :) Men allt annat är borta typ för mig. Det är jävligt bra skall ni veta, men det blir att man bara käkar 2 gånger per dag eftersom jag inte gillar att käka frukost tidigt på morgonen.

Nu börjar detta bli lite långt känner jag så jag slutar nog här. ska nog nana nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0