Djup

Har känt mig väldigt djup det sista och har tänkt på olika saker jätte mycket!
Jag är väldigt trött just nu iaf påtal om ingenting.

För att upplysa er så har inte min hosta försvunnit än :O
hostar tills jag nästan spyr för typ upp maten i halsen och känner smaken av den senaste mat jag åt. Lite äckligt men så är de.

Snart Gran kanaria och då ser inte ni mig på en hel vecka!
Men det är ju inte så mycket att sakna ;P

Usch känner mig så jävla tråkig och skriver precis vad jag tänker just nu. Allt som bara ploppar upp i hjärnan hamnar här i ord ist för tankar.

Undrar hur dom tänkte innan språket kom till?
Undrar om dom tänkte i bilder då eller hur fan gick de till och hur fan kommunicera dom?
typ:
- ugg
- ugg ugg!

Haha fan va kul när jag tänker på det xD

Jag är för lättroad!
näe men eftersom ingen skriver till mig och jag inte orkar skriva till någon annan så lägger jag mig nu! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0