Ytlighet!

Jag har tänkt nu det senaste på hur mycket jag hatar ytlighet egentligen!

Typ i den åldern man är i nu ska tjejer ha stora bröst och snygg rumpa och vara pinnsmal.
Jag fattar inte meningen i det?
Okej visst är det utsidan man ser först men sen då?
Tänk så gillar du inte människan utan du är med den för utseendet :S

Jag menar orka...
Liksom jag tittar väl också på utsidan först men det har hänt mig flera gånger att jag inte blivit attraherad av en persons utseende utan av charm och insida. Det jag tycker är viktigast är ärlighet, t.ex att en person kan stå för vad den säger, att människan är snäll och go och kan ta saker och ting moget! Att man ska kunna prata med varandra!

Detta gäller inte bara killar utan även vänner! Jag har inte en ända vän som är ful!
Och då tittar jag inte på utsidan!
När jag ser någons insida så utstrålar det till utsidan. Som t.ex Shrek att prinsessan är ett träsktroll :O vem kunde tro det? Men ofta inte hon är sötare som träsktroll än som människa?

Jag är också ytlig, Jag sminkar mig försöker klä mig i snygga kläder om inte allt ligger i tvätten då.. Men fan om människor bara kunde vara sig själva vad mycket lättare allt hade blivit då!

Jag blir bara så jävla arg ändå, för att man vet hur tonårslivet fungerar!
Vafan ska inte jag få någon pojkvän nu då bara för att jag inte har stora bröst, snygg rumpa och är pinnsmal?
längtar tills efter 20-års åldern då folk tittar längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0