Frågestund

1. Är du singel nu? aa
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Vad är de för mening att ha ett förhållande om de ändå inte kommer vara?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag har ingen att ha ett förhållande med.
4. När hade du sex senast? Typ 3-4 veckor sedan tror jag
5. Har du kört oskyddat nån gång? Många gånger
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? aa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
10. Haft sex på fyllan? Jao
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej eller jo nu har jag väl sparat något litet som jag inte brukar tänka på
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
15. Varit på en blind date? nej
16. Varit otrogen? Nope!
17. Ångrade du dig? Jag har ju inte varit otrogen :O fast en gång va jag faktiskt nära på att vara de :P
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 5 månader nästan 6
19. Har du någonsin varit kär? Ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Nämner inte hans namn
2. Sov med dig i samma säng? Nämner inte hans namn
3. Du delade ett riktigt skratt med? Jennifer
4. Du gick på bio med? Nämner inte hans namn
6. Du gick på stan med? Sanna, Emil och Tobbe :)
7. Du fikade med? Jennifer, Emelie, Ellinor och Martina :)
8. Du ringde? Mormor
9. Skickade ett sms till dig? nyligen tagit brt mina sms och jag minns faktiskt inte xD
10. Du kramade? Min moster Anna :)
11. Gjorde dig lite besviken?
12. Gjorde dig mycket besviken? Nämner inte hans namn
13. Du skrev med på msn? Jennifer
14. Du snackade skit om? Jag brukar faktiskt inte snacka skit :P Det händer väl ibland men de e faktiskt inte ofta :P och jag kommer inte ihåg vem xD
15. Du åkte bil med? Mormor
16. Gav dig en komplimang? Mormr tror jag, hon gjorde god mat :)
17. Du kollade på film med? Tina o Lars :)
18. Du åt med på resturang? gills mcdonalds? isf va de med Jennifer Bobby och Robin idag :P
19. Betalade något åt dig?
20. Grät inför dig? jag e tyst

DIVERSE
1. Favoritfärg? svart, vit
2. Mobiltelefon? samsung
3. Skola och program?  LBS media
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? kommer inte ihåg vad den heter men de va han som gjort sagan om ringen :P haha den va rolii ;D
6. Senaste låten du lyssnade på?  burning love? :P
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Jag har inga sms :)

8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Tror inte jag kan kolla de :(
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Jag vet inte men min förra hade jag nått upp till nästan 20 000
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Eller om de va 20 000 jag skickat :P
11. Vad åt du till middag igår? lax och potatis
12. Har du duschat idag? ska snart göra de :)
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Jag grät och sa "Jag Älskar Dig"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? omg jag tror att jag pratade med henne någon natt innan och då sa hon: "God Natt, Jag älskar dig det vet du va?" Och som alltid då svarade jag ja och detsamma och sen godnatt. 
15. Har du skolkat någongång? Eeh nej??
16. Är du en svartsjuk person? Nej inte speciellt, och blir jag svartsjuk håller jag det helst för mig själv

Så slut på frågestunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0