Min helg!

Jag känner mig så jävla lyckad just nu :)

Jag har gått ner 2 kilo på en vecka! det betyder att just nu i detta ögonblivk väger jag 67kg och jag vill gå ner till åtminstone 62 ungefär och då är ju detta perfekt om jag lyckas :)

Sen igår va en riktigt lyckad kväll! visst det blev lite tårar som fälldes men annars hade jag HUR kul som helst!
Först var vi hemma hos Viktor och drack lite, gick ut med hunden, tog snack på toaletten osv. Efter det gick vi ut. Träffade någon med en as nice vit dodge, vi satte oss typ alla i bilen och började dampa, lyssna på musik och hade de ljuvligt!
Efter det gick vi hem till Isabell och satte oss vid datan och drev lite med folk drack lite till och sen bara chillade. Sen skulle ja och Issa hemåt och först då tog vi bussen. När vi kom på träffade vi Jonne, André och Kevin. Satt och snackade med dom hela vägen och sen när vi kom hem träffade vi någon random brud som jag skulle ge mitt nummer till men kommer verkligen inte ihåg anledningen. Sen skulle vi på detta jävla tåget. och jag va tvungen att fråga efter varje jävla hållplats vart vi var någonstans till kontrolanterna. Snacka om att skämma ut sig. Sen så var jag VERKLIGEN tvungen att kissa, och den ända gången jag kissar på tåget är på fyllan. Annars skulle jag aldrig kissa på sådana vidriga toaletter! Sen när vi var framme så fick vi vänta i mölndal i en och en halv timma! så jag ringde runt lite för att hålla mig vaken. Jag vet att jag ringde Aoooodam, men han svarade inte :( sen ringde jag Ellinor men hon svarade inte heller :( Sen ringde jag Emil och han svarade faktiskt men det var ingen där som ville prata med mig. Antar att jag var lite jobbig :( sry :P
Sen ringde jag jonsson men han snackade jag inte med så jätte länge för jag kände typ att jag behövde spy. När jag satt där på mölndal station och kände att jag behövde spy så kom polisen och frågade hur jag mådde. och jag som är så gullig och försökte likna en liten ängel sa att jag bara var allmänt trött.
sen vaknade issa till och så frågade han något som jag verkligen inte kommer ihåg, men så sa han att vi var utsatta och så sa jag att det var därför vi var två så att vi klarar oss. Sen gick dom. Haha de bästa var ju att efter dom hade gått så satte sig issa och kissade i mölndals station bara för att hon var så kissinödig. Sen tog vi bussen och skulle gå av i helenedal och då fick vi hjälp av dom på bussen som sa vart vi skulle gå av :P
Sen gick vi på den andra bussen och den var ju fullknökad! Så jag ställde mig och snackade med bussschaffisen hela vägen (hon tyckte säkert att jag var jätte jobbig :P) men det va trevligt ändå. Sen kom jag och issa hem och va AS hungrigaså vi satte oss och käkade panpizza YEAH as gott! Sen gick vi och nanade. Tack för en underbar kväll!

Fredagen så var jag med Jennie, Simon, Felicia, Kataline och Sandra och så söp vi lite och spelade lite ölspel och som fick sådan tur fick två damer så att man får gå på toa när man vill och röka när man vill utan att ta 30 klunkar som straff! men det va as kul! orkar inte säga alla reglerna men kul som fan vare! sen skulle vi vistt åka och titta spökhus men de blev inget med det. Vi käkade också varm macka i ugn och det va toppen! sen i slutet utav kvällen blev de porrfilm och sen sova :D
Tack för en as go kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0