Sandra är bäst!

sådeså!


waaah de ryser i hela kroppen när jag lyssnar på denna låten som jag lyssnar på nu :P (jag är tönt som lyssnar på grease)

Jag vill duscha men MÅSTE KOLLA SIMPSONS! WIIIE!
Sen ska jag duscha :D
Waaah jag har värsta beroendet av att duscha, de e nog skönaste känslan att sätta på vattnet och så e de varmt och sen när man vant sig så sätter man på varmare och varmare och varmare till man ser ut som en kräfta, och så står man där i 40 min eller något :D waaah så underbart, usch vad jag längtar :D

Och snart åker jag till Gran kanaria :D:D:D:D JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL!
Fan vad underbart och bara åka dit bada och sola och gå på krogen eller ngt och säkert ragga snygga killar ;)
Spanjorer grr :D
Hoppas bara inte det är 18 års gräns där nere :( men det tror jag inte :D

Sen är det julafton som lockar :D de vrsta e att man måste lägga så jävla mycket pengar på julklappar bara :(

Efter det är det min födelsedag :D fattar ni!! Min födelsedag :D och inte bara min födelsedag utan min 18 årsdag :D:D
Jag blir galen!
Jag e så jävla överlycklig just nu va.. Har hoppat runt hela denna veckan och hela helgen och typ haf dampanfall eller ngt! Harregud jag måste gå på ngt eller ngt :P

Fast iofs jag käkar ju hostmedicin :P

Jaja ett avsnitt till med simpsons och sen duscha och sen sova :P Natti <3

Kommentarer
Postat av: Tina

fan jag vill oxå dra till gran canaria... buhuhu.

vi måste dra på krogen när du e 18! <3

2009-10-22 @ 18:31:29
URL: http://jarjar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0