Spindlar får mig att lipa :O

Idag i skolan så kommer en kille som jag har för mig heter Kim. Han håller en penna i handen och på pennan sitter världen äckligaste varelse. En spindel. Han springer runt med denna äckliga sak överallt och tänker inte på att jag och mina vänner sitter där. När han till slut ska gå ut och släppa ut den stackars varelsen så säger en annan kille åt honom att kasta spindeln på mig och mina vänner. Han kommer närmare och närmare med denna lusviga äckliga sak. Och jag hoppar upp i min vän Tuas knä och skriker som om jag fått dådimp! jag blir även så förbannad och rädd att jag sparkar stolen på killen även kallad Kim. Efter han har gått och jag sett denna äckliga varelse på nära håll börjar jag gråta av chock och rädsla.. Fyfan detta va nog värsta dagen på länge :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0