Det Okända :O

Kollade på de okända nyligen, och de va i torslanda dom va i denna gången :P

Haha fatta vad läskigt ändå att de säkert finns spöken..

Jag kom på en sak när jag tittade på de.. Varje gång jag går över ett övergångsställe ensam så får jag typ ångest eller inte ångest utan typ svårt att andas och jag blir typ rädd :O

Dett ahar jag faktiskt inte sagt till någon, eftersom jag inte tnkt på de förutom i den stunden det händer och det känns jätte äckligt.. Typ som om man blir sårad av någon jätte hårt eller är rädd hela tiden, Fast bara i typ i mitten utav övergångsstället. Hmm! Tänk så är det någon som går in i mig varje gång jag går över ett övergångsställe :O

Lääääskigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0