Lipa


Av lycka :D

Hahaha jag lyssna på musik och jag är så jäääääävla glá! fråga mig inte varför men de e jag verkligen! Jag känner bara att jag älskar ALLA!

FATTAR NI ! JAG ÄLSKAR ER!

NU ÄR LIVET TOPPEN ALLTING LEKER OCH DET BLIR PARTY I HELGEN MED GAMALT FOLK! Waaaaaaaaaaah Vad jag längtar.. Fan vad jag saknar.. Och fan vad jag är lycklig <3
Det va längesen jag kände denna känslan! Tack för att ni finns och gör min vardag! Tack för att alla ni gör mig lycklig!

Ta vara på den kärlek som finns! för tillslut försvinner den. Och då står ni där och verkligen saknar den personen, för den finns inte mer. Det ändå som finns är minnen. Ta vara på dom minnena, för det är de värdefullaste som finns.
Jag själv som vet hur de känns tackar ändå för att det hände annars hade jag nog inte lärt mig älska på detta sättet. Men samtidigt saknar jag henne av hela mitt hjärta och vill att hon ska vara med och förgylla min vardag. JAG ÄLSKAR DIG <3

Gör din dag som om det vore din sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0