Slutade tidigare :D

Våran lärare är sjuk så jag har gått hem har ju bara honom hela dagen och nu när han är sjuk finns det inte så mycket att göra i skolan.. Lyckost mig ;)

Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår, jag vill bara hoppa omkring och dansa typ, men kan inte de för då kan jag knappt andas :P så får inte anstränga mig bara. Men annars mår jag toppen, jag är glad som den gladaste människa på jorden just nu, typ så glad så jag nästan börjar gråta haha :P
Vill fika med någon men har ingen att fika med :( måste vänta tills alla har slutat haha xD men det går bra ska ni se ;) så tråkigt har jag inte, sitter inne på mitt rum och lyssnar musik, de e så mysigt så :)

Ska hem till Sebben sen också vid tre så han kanske vill fika med mig yeay :D

Men ni får ha de så gött nu asså :D


Föresten jag har inte rökt på mer än 24 timmar! Jag har varit duktig ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0