Wohow :P

Jag vet inte vad jag wohowar för men de lät bra   :)
Slutade 14:50 idag och hade bara 2 lektioner (jag räknar bort KLF, gillar inte henne hon e så jävla seg!) hyffsat lagom tid, fast vissa andra slutade typ 9 imorse :O så väldigt onödigt att åka till skolan :P
Fast vem vet eftersom Salim (våran design lärare) har varit sjuk idag och igår så kanske han är sjuk imon med och jag går bara till 11 imon så får väl hoppas att jag kan stanna hemma imon :D

Imon är också den 3de September, det betyder att mamma fyller år så grattis mamma! Jag saknar dig mest av allt <3 hoppas du har det bra där uppe :) nu e de typ bara 70 år kvar till jag kommer till dig :P eller mindre <3

Har hållt mig rökfri fortfarande, Jävlar i mig vad duktig jag är :P
Lipade lite på kvällen igår men det hör till antar jag :)

(jag gör jätte mycket smilisar *stavning?* sry för det, kan inte hjälpas)

Nu orkar jag inte skriva mer :P men ha de sålänge ;) och titta inte på andras dubbelhakor, det är fult! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0