Stulen plånbok men hade ändå en jävligt lyckad kväll!

Min plånbok blev stulen igårkväll när jag tog bussen från frillesås. Inte så roligt om jag får säga det själv.

Tjejerna i min klass är bäst och världens gulligaste, de hade anordnat ett överrasknings party för mig. Så först så säger Jennifer redan från förra helgen att jag ska komma hem till henne på fredag som var denna veckan. Jag sa ju självklart ja och vad kul, va ju bestämt som en ensamkväll med henne då.. trodde jag iaf. Sen när jag kom till frillesås igår kom Jennifer och mötte mig vid bussen. Jag blev ju såklart jätte glad och sprang fram och kramade henne. Sen gick vi hem till henne och skojjsade lite på vägen. Vi kommer in till hennes hus och så är köksdörren stängd, då blev jag förvirrad.. Jag sa de "fan va stängt ni har de" så sa hon "aa men dom håller på där inne, familjen.) så vi gick vidare in till hennes rum och så la ifrån mig väskan och så.. Sen kommer vi in till köket och hon öppnar dörren ganska sakta, men de tänker såklart inte jag på, alltså att det gick sakta. När dörren va öppen så sitter alla mina vänner där och skriker "Suprise!". Fan vad chokad jag blev, och vad roligt! Sen hade vi alla en toppen kväll och hade jätte mysigt! tack så mycket mina gulliga tjejer! älskar er som fan!

Det jag fick av tjejerna
- En pokéboll - Eftersom jag gillar pokémon xD
- Tre hundbajspåsar - För att jag alltid är bajsignödig
- En toarulle - Samma som ovanstående
- Massa ögonskuggor
- En ostbågepåse - Jag älskar ju ostbågar :D
- En coca-cola burk - Just burk cola e de bästa jag vet!
- En pan-pizza - Jag säger ju att jag alltid är hungrig på morgonen för att jag inte brukar hinna äta frukost :)
- 18 ciggpaket med en cigg i varje paket - Antagligen eftersom jag röker!
Haha men de va jätte fina och söta grejor! Tack så mycket!
God mat va de också, fick en go tårta av Maria som hon hade gjort, och så hade dom med två ljus som blev 18 då, jätte fint! Sen så fick vi hamburgare, och de va ju så himelens gott! Efter maten spelade vi spel. Det handlade om att man skulle prata runt det som stod på kortet, kommer inte ihåg va de heter nu men de va roligt iallafall. Efter detta så kollade vi på film. Den galopperande detektiven blev de, hann inte se klart hela men de va finfint!

Tack så mycket mina små gummisar <3



Tillbaka till plånboken.. Igår när jag åkte hem från vår lilla tjejkväll så satt vi på bussen så blev jag av med plånboken på något sätt.. märkte de inte förens jag va på väg till tåget så jag sprang tillbaka och kollade alla bussar som stod på stationen.. de va ju bara 3 st men ändå, så va de den sista bussen jag skulle kolla som jag blev av med den på, så jag sprang ifatt den för den va nära på att åka, så ramlar jag och typ vrickar foten, och de va ingen liten smäll heller. Jag reser mig upp igen, tappar min mobil, men den sket jag i, sprang som fan för att hinna ifatt, bankade nästan in rutan... sen fick jag komma in, letade igenom och frågade folk men ingen jävel hade sett den.. fyfan, så får jag en ångest attack när jag går av, börjar lipa som fan, letar igenom hela jävla väskan, men inget där. Sitter och försöker andas, slår i allt som kom i min väg.. och sen börjar jag lugna ner mig. En gubbe/kille aa något av de kommer fram och frågar hur jag mår, ochja va ju så frustrerad så jag bara klagade och skrek och vafan allt jag gjorde, så han frågade om jag behövde skjuts någonstans, men jag sa nej.. Han gick sen efter en stund, sen kom Marcus och gjorde mig sällskap.. Sen frösvann han en stund, sen kom bussen tillbaka som jag blidde av med plånboken på men hittade den ändå inte. Gick av sen hittade jag Höglind, fick en kram av honom. Sen kom mormor och hämtade mig och sen hem.. Ringde och spärrade alla mina kort, så nu är de gjort. Gott !

de kanske blev lite, ganska mycket slarvigt där uppe men de orkar jag inte ändra om jag ska va ärlig.. hoppas ni förstår ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0