Helgen

Passade barn i helgen :) mina söta små kusiner. Det va riktigt kul förutom en grej hehehe. Josefine skulle komma hem till dom och göra mig sällskap när jag passade de små gullungarna. Jag skulle springa och hämta skorna och bara visa henne vart jag var eftersom hon tog en taxi. Skorna va på andra sidan huset så jag sprang och hämtade dom sen skulle jag springa tillbaka också PANG. Jag sprang rakt in i deras skåpsdörr som är i glas. Glasdörren sitter fast både uppe och ner på ena sidan som en vanlig dörr så den låsnade där öppe och började vackla så skulle jag ta emot den. Sen sprack allt i händerna på mig. Skämdes som fan efter det, men som de brukar säga, olyckor händer. Typiskt bara att det ska vara jag. Tur va att barnen inte va i närheten :)
Men vi alla hade en jätte mysig lördag, satt och kollade på prinsessan och grodan efter att vi hade plockat upp allt glas. Tog fram massa godis som vi fått av Anna och Magnus och hade det jätte gott allihopa.

På fredag va jag med Tina och jag hade de jätte mysigt denna dagen också, satt och prata hela kvällen hur bra som helst va de verkligen! Måste göras om snart igen! :D

Söndagen gav jag mig av till Josefine i eriksberg och Satt och chillade i solen i ett par timmar sen bar de iväg hem igen.. sket mys :D

Inte alla som har så bra helger som jag :D

Kommentarer
Postat av: erika

smart sandriii

2010-08-30 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0