Heroes

Nu har jag kollat på hela 3e säsongen av Heroes medans jag varit hemmaliggande sjuk. Suger att vara sjuk och äckligt trött hela jävla tiden men de får väl funka. Håller på och laddar ner 4e säsongen nu.
Börjar bli trött redan kl 21.00. Går jag och lägger mig nu vaknar jag igen inatt, suger kuk men så är det.

När man tittat på en sånhär serie så börjar man undra vad folk har för tankar om en egentligen? Om man kanske är en förebild, en falsk slyna, någon som man faktiskt kan hålla kvar hela livet.
Gillade inte de sista avsnittet, min favoritkaraktär dog, den som jag tyckte va mest lik mig, så jag funderar på om de ens är värt att se mera, MEN JAG MÅSTE! Nyfikenheten drar mig äckligt nog till om vad som händer de andra. Desperat? - Ja!
När man ligger hemma utan något att göra, kan inte träna kan inte göra någonting, så har jag inte mycket annat till val.

Förresten Hiro Nakamura äger!

Ska försöka få igång de jävla photoshop på min data nu.







Kommentarer
Postat av: jennifer

peter och hiro är bääbäbbässssst

btw. Det var typ 1 år sen jag såg den säsongen, vem var det som dog? KÖSS

2010-08-18 @ 10:05:39
URL: http://jennifernilsson.tumblr.com/
Postat av: Sandra

De va Nathan :( Han dog ju och så gjorde dom Sylar till Nathan och de e ju bara sååååå fel! Man fattar ju att han inte kommer att vara den riktiga Nathan :( Men iaf Hiro Nakamura ÄGER!!!!!!!!!!!!

2010-08-18 @ 14:55:13
URL: http://tandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0