Selfish

Jag fattar inte hur sånna jag känner kan behandla någon så som dom gör.. De sista har jag sett och hört och varit med om så mycket själviskt så jag vet inte vad. Skulle vilja visa er vad vi alla är värda för varandra. Ibland vill jag bara att de ska hända mig något som att få en tragisk sjukdom eller kanske bli påkörd av en buss. Bara för att jag vet att ni bryr er. Bara för att visa er vad man är värd och att ni aldrig någonsin kommer att få prata med den människan som gått bort igen.
Men ni förstår inte, ni som aldrig varit med om att någon har dött, om de inte varit någon som ni inte känner så bra har gått bort. Det känns inte lika mycket då, det gör inte de... Tyvärr. Jävligt synd att känslorna är på det viset. Men sen om en människa som står er närmast verkligen försvinner, ser ni då? Ser ni då att den aldrig kommer att komma tillbaka, att aldrig kunna prata minnen, aldrig få en kram, alltid få känna att någon fattas där.. Fan tänk på vad ni säger och gör för i helvete! Nästa dag kanske den människan inte finns där mer.

Treat your day as if it were your last


Kommentarer
Postat av: jennifer

börja nästan lipa när jag läste de :(

dina texter berör en verkligen sandripandi!

2010-08-03 @ 17:08:59
URL: http://jennifernilsson.tumblr.com/
Postat av: jossan

nämen sandris, vad har hänt?! <3

2010-08-03 @ 17:15:35
URL: http://kaptenbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0