23:29-lördag-13-02-10

Snart så åker jag, och då ser inte någon av er mig på en HEL vecka :O
Fan kommer sakna er!
Men samtidigt ser jag faktiskt fram emot detta, men typ att sitta i en bil i hundra år låter inte så lockande.
Pappa ringde idag, han bad mig ta med badkläder, då blev jag lite paff. Det finns visst ett badställe i Sälen som vi ska gå på. Fan detta kommer nog bli bättre än vad jag trodde.
Är bara orolig ifall jag inte kan åka skidor xD
Har bara åkt skidor två gånger i hela mitt liv, men dom två gångerna gick de bra, eller näe jag ramlade andra gången och nästan bröt axeln men då råkade jag gå på is med skidorna. Klantiga Sandra!

Kollar på Dum och dummare och tänkte fastna med min tunga i liften som den ena gör. Jag vet inte vad dom heter för att jag e så dålig.

Har varit på kalas idag också :) Malin fyllde 40år i onsdags och de va as trevligt, har ju massa små kusiner som springer runt benen som en massa små råttor. Nej men de va jätte kul, kollade på schlagerfestivalen eller vad fan de heter, brukar inte titta på de men de va riktigt mysigt måste jag säga, kände verkligen gemenskapen idag :) så mysigt va de ! :D

Lägger upp en bild på mig själv för att ja e så ego :)


Sandra får till de, när hon får till de!

Okej de lät lite töntigt, men skitsamma. inte mina kläder de e Tinas :) och min mobilkamera suger getdase men de gör inget :)


Kommentarer
Postat av: melinda

hahahaha. du minns la ändå lite när vi va å åkte skidor ?! HAHAHAHAHA. då vart vi grymma ;) Helst jag med liften.. HAHAHHAa. att jag inte skämdes :D

2010-02-14 @ 13:35:01
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/
Postat av: Tina

sexy mama!

2010-02-18 @ 15:19:02
URL: http://nintendotina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0