award

Jag har fått en Award utav Josefine (Bob)

Den för med sig lite förpliktelser också:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Mina sju intressanta (?) fakta:

1. Just nu kollar jag på Oliver och gänget

2. Jag kan inte bajsa på offentliga toaletter

3. Jag typ kissar ner mig om jag ser en hyffsat stor spindel, små går bra.

4. Jag har märkt denna vinter att jag älskar att mula folk.

5. Jag vill ha en vän. (Vän som i husdjur)

6. Jag drömmer mardrömmar varje natt

7. Min fakta suger.


Jag ger vidare denna till de som vill ha det och jag hoppas att de e typ 7st tror jag att de skulle vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0