BUTTSCRATCHA!



Jag kollade på Family Guy igår och då kom just detta avsnittet upp som e en av mina absoluta favoriter hahahaha så klockrent! Buttscratcha? buttscratcha? buttscratcha!

Haha fyfan vad jag älskar de!



somna kl 18:00 igår och vaknade kl 20:00 igen och då kunde jag inte sova förens 01:00 igen fyfan vad jag hatar de, men va så jävla trött igår. Även om jag va så jävla trött så hann jag faktiskt att tvätta! DUKTIG SANDRA :D

Haha. Nu väntar jag och Ellinor på Tina så vi alla kan åka hem tillsammans :D

Har även haft en jävla stor snöfight i skolan och de va super kul. Jag mulade Ellinor och den jäveln tog tag i mina pattar och verkligen typ drog xD sen mulade hon mig och sen mulade jag henne hahahaha fyfan va kul xD så nu e jag ganska blöt om mina stackars fötter och rumpa :( men Fan totaly värt asså!

Nu ska jag försöka att komma på något att jobba med, men fyfan vilken härlig dag asså!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0