HAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

Kullberg i våran skola som skrivit.. Tycker att de e ganska ironiskt att någon stör sig så mycket. Tycker ni att jag e elak så menar jag inget illa men tycker att de e små kul!





Ni pladdrar så mycket om att skolan borde stängas pga av fara, låt mig fråga...

Har det varit en enda som varit i någon form av "dramatisk" situation, värdig att kallas farlig?
Har det varit någon som sett sitt liv passera revy?
Har någon NÅGONSIN blivit skadad av en istapp eller lavin i Kungsbacka?
Har ni ingen som helst tillit till dom erfarna busschafförerna som tillägnat sina arbetstimmar till er möjlighet att ta er runt i sverige?

Har någon sett dom som konstant skottat av snön från taket på LBS typ hela lovet?

Är det någon av er idioter som skulle klara er utan den utbildning ni skulle missa?

Jag tycker det är enkel logik att en skola fortsätter att vara öppen, och att steg skall tas för att hålla skolor öppna. Detta har faktiskt förstärkt min glädje i att valt LBS till min gymnasieskola.

Resten av skolerna... friggin' idiots... keep your friggin' school together...

Tror ni att skolan skall rasa, gå upp på taket och skotta ner snön.

Lita lite mer på busschafförerna. Tänk på att skulle en emot förmodan göra ett misstag så sitter denna absolut längst fram i bussen.

HADE skolan stängt, hade jag klagat och krävt att få min utbildning. So there.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0