SÅ NICE!

Har varit här i två-tre dagar nu. Gick inte så jätte bra för mig och skidorna först, vi va väl inte bästisar. Nu har vi börjat lära känna varandra lite och det går bättre. Har även fått kontakt med snowboarden och den e mysig. Jag åkte två gånger med snowboarden utan att ramla, men de va ju inte så brant men ändå. Har ännu inte lärt mig svänga med boarden men de kommer, de kommer.

Vi har käkat semla idag eftersom de e den eftertracktade semladagen. MYSPYS

Ligger i sängen nu och har gött med träningsverk i rumpa, ben, armar och rygg. Jag har två fina vattenblåsor på mina ben efter pjäxorna också.. mys!

dumma bdb funkar inte och jag har en ny vän och grejer och vet inte vem de e :(

Internet e jätte segt här uppe så de går inte så fort :(

Nu ska jag chilla och kolla film eller ngt.

sandra sandra skuttar iväg :)

Kommentarer
Postat av: Tina

fyfan va najs! önskar jag oxå kunde va där, buhu.. men vi ses la snart, njut gärnet! puss & kram <3

2010-02-18 @ 15:22:25
URL: http://nintendotina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0