Skönt

Tänker positivt nu :)
Kollar på Tarzan också förresten :D den sista dubbade filmen på svenska som faktiskt är riktigt bra :P

skicka min hjärna till något ställe där det finns elefanter, har hört att dom har små hjärnor, och jag själv har för mycket till hjärna.
Förresten Tarzan är jävligt bra och jag börjar bli hungrig.
Nu ska jag komma med random saker för att kunna få rensa tankarna lite. så jag tänkte skriva lite bajsord som bara dyker upp ibland.
hagafosato, shakamolabaraka, juklofasiterako, elakorandomasikata, kitanomadasafa, hitavalabaskolinatrofan, dnuplokitabaskafaa, jagärhungrig, ätminostellerdö.
intressant va? nu tänker ni att hon är ju CP men näe. näe jag tycker inte de.
jag skriver lixom hur mycket som helst men vill inte publicera det så jag skriver det och sen raderar det.
Fråga mig inte varför men nu till random konstiga ord. karrasatonistallon, fakaterasafion.
 rövpullatollonidinmammasstorafittamedstorauthängandeäggstocka
rochmagesomredanäruppskärdsåtarmarnahängerutanförbloddropparpådinskallepär
tändersugersigfastidintungaoch
ingetblirsomförrtankarnaspridstillochfrånallahållochdetdödaärdetändaduser
detdödaochdetäckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0