Test nu igen :o

1. Vad är klockan? 21:19
2. Ditt namn - Sandra Christina Anna Jansson
Såg nu att 3an fattades :o sög ju lite :P
4. Piercings: Öronen
5. Ögonfärg: Gul, grön, brun, blå.. Jag vet faktiskt inte :( senaste har jag fått höra gul :) faktiskt senast idag :) 
6. Födelseplats: Sjukhus, Mölndal BB, Men bodde i Mölnlycke 
7. Favoritmat? Cola ! Grugel
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja det är många
11. Varit med i någon bilolycka? ja
12. Krutonger eller baconbitar ?     vad är Krutonger? Jag tror jag tar bacon
13. Favoritdag på veckan?    Fredag, lördag
14. Favoritrestaurang: Jensens böfhouse
15. Favoritsport:  gurgel
16. Favoritdrink:  Nuts in the tree
17. Favoritglass: 88an?
18. Walt Disney eller Warner Bros: båda :) 
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Pizza
20. Vilken färg har din sovrumstapet?  Vit tror jag :)
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?  vilket av dom?
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?  mig själv :)
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?  Waaah stor fråga :O jag vet inte, ICA?
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?  Kollar TV
25. När går du och lägger dig?    Olika oftast 9 tror jag :) men inte ikväll
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först?     Ingen eftersom denligger på min blogg :)
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara ?     Ingen fuck lyssna!
28. Vilket tv-program missar du inte?  Simpsons, Family guy
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Jag minns inte :o de va ju ett tag sen
30. Ford eller Chevrolet?  vet inte
31. Vad lyssnar du på just nu?  relamen från tv 6
32. Vilken är din favoritfärg?  Har ingen, tycker om de mästa men svart och vit som passar till allt gillar jag ju :)
33. Hav eller flod?   båda
34. Hur många tatueringar har du?  Inga ännu höhöhö :D
35. Har du någon gång kört slut på bensinen?  Haha jaopp
36. Katter eller hundar?   båda!
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet ?  21.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0