Tid 03:02-Lördag-13/2-10

blablbalbla

Jag e trött..
varför sover jag inte då?
För att jag vill vara uppe. Jag vill dansa!!!!
Men mina ben orkar inte för dom genom går en process som heter du har för lite näring i dig för att du ska orka. Sen har man hört att man skall inte äta på natten för att det är inte bra, man går upp i vikt och blablabla..
Och jag vet min skrivteknik suger men det skiter jag nästan i!

rumpa i ditt ollon!
eller ngt.

hjärnan är inte på topp just nu, ska nana så jag kan dansa imon eftersom Malin fyllt år så ska jag på 40års kalas :D jippie!

kanske jag kan dansa lite där hehehehehehehehehehehehe

Kolla på en jävla bra dokumentär idag, The King Of Kong
Det handlar om en kille som ville slå världsrekordet i Donkey Kong, men dom fittorna som hade hela tävlingen slickade rumpa för pundarsvinet som hade de senaste rekordet. Denna killen som försöker slå rekordet får verkligen kämpa, och då menar jag KÄMPA för att kunna slå detta jävla rekordet. Jävla jag och Tina vi satt verkligen "KOM IGEN DÅ! FÖR I HELVETE. SLÅ DEN JÄVLA KUKEN" asså jävlar haha xD nu stängs snart min data av så jag måste dra :)

Men men hare hare skuttar iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0