Tjevlig dag

Har varit i skolan och så klart som vanligt. Men har faktiskt saknat de lite :)
Sen kom jag hem, har käkat Thai, gurgel. 
Efter de gick jag och mormor ner och handla, eftersom sosstanterna kommer hem till oss imon, så stannar bara tills lunch i skolan imon. :(
Så skulle jag köpa en cola, mm cola gurgel! iaf så springer jag bara till kylen för att hämta den medans mormor står i kön ( det e typ 3 meter till kylen från disken) så typ springer två tjejer/tanter till kön där jag stod med två feta korgar :@ GAAAH så blir man arg, så då får stackars mormor stå och vänta på att jag ska köpa min lilla goa älskade cola, dumma tjejtanter!

Nu blire till att skriva lite engelska, kulkul


Fan jag vill ha ett husdjur, fast inte ett husdjur, utan en vän!
Någon som alltid väntar på en när man kommer hem och blir svinglad bara man kommer innanför dörren, hade varit fint, men drömmar är för värstingar.

HARE

Kommentarer
Postat av: martina

HJÄLP FÅGEL ._. :'(

2010-02-01 @ 22:08:28
URL: http://knuffasinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0