blahablaha

Sagt nej till samlag?: ja
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt full: ja
Hånglat med fler än 50 pers: De tror jag verkligen inte
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Näe de tror jag inte
Gjort något riktigt dumt: Jao
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Blivit full på ett släktkalas: Ja
Varit full i skolan: Nej
Blivit portad ifrån en krog:
 Nej inte än
Slagit sönder en tv: Nej
Önskat att du var det motsatta könet: Jao

Överdoserat: Nej eller det tror jag inte
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Ja
Slagit ner någon: Ja men då va jag liten
Skämts över dina föräldrar: Ja
Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg: Nej
Kissat ner dig av skratt: Varit jävligt nära
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med din pojkvän/flickvän: Ja
Dricker du: Ibland

Vem är din bästa vän: Jag har många vänner och de är de bästa!
Vad är du mest rädd för: spindlar
Vilka kläder sover du i: Tshirt, Trosor.
Vart vill du gifta dig: På en strand hade jag tänkt mig :P med solnedgång också :P
Vad hatar du verkligen: Folk som ljuger
Varit kär: Ao
Är du ett hälsofreak: Näe
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja de har jag nog
Är du ensam nu: Ensam? Jag sitter här med Ellimos :P
Vill du gifta dig: Nje jag vet inte
Vill du ha barn: Ao men inte nu


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Jag
Såg dig gråta: Jag vet inte, de kanske e någon som kikar in i mitt rum ibland :P
Du delade en drink med: Tina xD
Du gick på bio med: -
Skällde på dig: Pappa
Du kysste: -

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
 -
Köpt någonting: Nope
Varit sjuk: Nej

Sjungit: Jao
Saknat någon: Jao

Haft sex:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0