Ny design

Ny design dåja :)
Har inte ändrat så mycket men det tog tid xD
Är förjävla trött nu men ändrar väl mer någon annan dag för just nu är jag helt slut.

Hänt i helgen?
- Har fikat med min lilla älsklings Tina
- Har varit på bio
- Har shoppat
- Har varit med syster min
- Har skrivit CV och lämnat in till ICA ^^,
- Har varit på kalas
- Har inte jobbat med engelskan :(
- Har spelat kort

weeey vilken helg. Men nu e de jobbigaste över typ som att få köpt kläder man MÅSTE ha och inte för att köpa när de e roligt, och skriva CVt göttgött. Nu ska jag nana folket. Godnatt på er. Förresten om ni vill kan ni väl vara lite gulliga och lämna en kommentar om min design, så jag vet om de ser förjävligt ut eller inte :)
THX :)

Tänkte att jag lämnar en bild också :) Nattis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0