go vecka!

Filmkväll och fester de e grejer!

har tillochmed glömt vilken dag det är men kom på de nu :)

tror att det va i torsdags vi hade filmkväll hemma hos pontus och satt uppe hela natten och kollade på film. Jag, Martina, Pontus och Adam. Jätte mysigt hade vi, käkade massa godis och drack 4 1,5 litare så man blev ju ganska kissignödig efter att tag. På lördagen va de krök och jag blev medbjuden av martina som blev bjuden av antonia, men jag frös och de va knott ute så jag drog därifrån och åkte till torslanda ist. När jag väl var där träffade jag 4a fulla människor, fick massvis med kramar och hjälpte min vän upp till huset igen. När vi va uppe i huset träffade jag massa goa och glada människor och vi dansade så det stod härliga till. Efter detta skulle vi åka hem och jag missade sista bussen så jag fick sitta på station till 05:52, de va ju inte de roligaste jag har varit med om precis. Igår var jag på middag med mormor och Janne på Jénsen Böfhus och de va lika gott och trevligt som vanligt. Efter det så åkte jag hem till Pontus med Josefine och Adam där de va grilla och krök, sen kom Martina och också och vi hade det trevligt tycker jag. Lite sura ansikten här och där ibland men annars var de fint :)
Men en toppen vecka har jag verkligen haft och tack för det allihopa!
Idag åker jag med Bob till frihamnen och kollar vad som händer där, händer de inget så hoppas jag att de finns annat att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0