Tråkigt

Tycker att det är tråkigt att så lång vänskap bara försvinner, men jag tänker inte vara den som tar upp kontakten som jag redan har försökt med, om du vill vara vän är det din tur. Jag har försökt. Men jag erkänner jag saknar dig och det är inte lite heller. Min lilla flänsräka. Då Indi hade bajsat löst på golvet och du torkade upp de och jag bara satt och gapskratta och tog kort på dig. Då vi va hemma hos Jimmy och smygsöp för våra föräldrar. Då du bodde hos mig och vi tjuvrökte på mitt rum och på toan vid hålet. Då vi åkte ut med 4-hjulingen och nästan vurpade på sidan men jag tog i foten så vi klarade oss och det blev värsta stylen ist. Då vi festade i Horred och sen sov hos lingefot och Julia spydde i hans sko och du va uppe och letade kondomer. Då vi lekte med Cookie och såg när han fick sin första erektion. Då vi gick ända bort till Rescue från dig i världens snö och kyla bara för att kolla till honom. Då vi umgicks med skåningarna och Sandra va så full att vi tappade henne i marken. Då vi fick låna min moppe när vi va 12 år och åkte hem till mig i 10cm djup snö. Alla dessa minnen och lite till.. Detta finns här för att jag skall kunna titta tillbax ifall de aldrig kommer att vara vi mera.




Du minns denna hoppas jag, den sitter fortfarande kvar där den ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0