Wiiie

Sandra och Martina är partypeople!

fast jag drog därifrån sen... dissare e jag :)

Nu sitter jag hemma och ska ta hand om mina ben och mina naglar, har precis duschat så de ska bli skönt att pyssla om sig själv lite :)

Sov hos Bobisen inatt. Skulle med henne och kolla på ett par skor som hon ville ha idag och dom var ju tuffa! Sen träffade vi Alexandra idag också, de va kul att se henne igen, var ett jävla tag sen.

Tänkte lägga upp lite bilder om vad som hänt de senaste :)

Sandra och Bobisen hittade en söt snigel på vägen till Pontus party :)

Medans Sandra Bobisen och Anna väntade på Martinisen så hittade dom en anka som skulle hoppa ner från Eiffeltornet.

Efter det så hittade dom en Timmy som lekte med kapsyler och bet sig tag i Sandras arm jättehårt så att hon har ett blåmärke där nu.

Sen va Timmy så duktig att han gjorde en snäcka :)

Såhär kolla Sandra, Anna, Bobisen, Sabina, Ylva, Oliver och några fler på pier pressure :)

Sandra och Bobisen tog närmare 350 bilder denna dag.

Sabina är en vacker chey :)


Sandra och Bobisen hade ROOOOLIGT! :)

Så nu har ni fått lite bilder för en gångsskull :) Sandra Snel Hest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0