ÄLSKA!

Jag ar verkligen börjat älska mig själv! så som de känns är att de finns ingen bättre än jag! Det är klart jag älskar alla runt om kring mig, men för mig kommer alltid jag att stå i centrum! och de jag har för mig är att det är så de ska vara, har jag fel?

Tränade idag andra gången faktiskt, fick lite smått hjälp av william om vilka maskiner jag skulle använda osv. Kul som fan även om jag gick dit själv :P får hoppas på att mormor också börjar så slipper jag gå själv iaf :)

grannen spelar väldigt hög musik utan att tänka på andra som ska upp tidigt dagen efter! IDIOT! iåfs så får man spela hög musik till kl 10 men de e ju fan gamlingar här som har svårt att sova och har lätt för hjärtattack men idioter förstår antagligen inte de! usch!

duschade nyss, och jag fick tvål i mitt öga :( de gjorde ont buhu!

Jag älskar livet, bara så att alla vet!

fan i helvete, går inte att ladda upp bilder för att min data e Ceeeepeeee! och ibland hatar jag den och ibland älskar jag den men just nu känner jag lite mittimellan!

jag e kissi så nu ska jag gå å kissa :) buyeeeeebla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0