APU

Har apu nu i skolan, de e ganska tråkigt, eller det tycker jag iaf. Det bästa är väl att man får bestämma sina tider själv, och det är ju gött :P

Har även gjort lite ändringar med headern och profil bilden som sticker ut, orkar inte ändra för jag är en lat Hej San :) Nya temat är pokémon som ni kanske ser, har fastnat som fan för det, igen! Ja jag är lite nördig ibland men de får man vara! :)

Har precis varit på gymmet och tränat lite, men de blev inte så länge eftersom jag har sån jävla hosta som jag väldigt, väldigt, väldigt, väldigt gärna ska gå över, som den inte gör.. Men men nu tänkte jag glo film eller om jag ska glo TV och NANA!

Nattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0