in the mystery of life

jag vill ha nya kläder! NU! jag vill ha tjocktröja, t-shirt, linne, jeans, trosor, BH, skor. Ändå har jag typ 100-tals skor hemma men jag vill ändå ha mer ! mer ! mer !

skor, skor, skor, skor, skor!

you and me go far away in a goldtrain to shanghai!


Mitt horoskop idag

Detta är en dag som är helt underbar om du vill kunna fokusera på kunskap och studier eller dina målsättningar i övrigt. Någon som står dig nära står beredd att ta nya, viktiga initiativ.

bra intiativ som min gamla rektor brukade säga, haha han va cp xD jägarn!

känner verkligen att när sommarn verkligen är påväg och  när gräset syns och blommorna slår ut så kommer jag verkligen att blomma ut igen och vara lycklig vareviga dag! ska jag lova mig själv hade jag tänkt :)

Har nästa slutat med rökandet, rökar lite på skoltid eftersom de e JÄVLIGT svårt att hålla sig borta ifrån de där. Men så fort jag kommer hem är de ingenting med det!
Har även fixat gym kort, så provade på de lite igår, de va roligt. Tobias hette han som visade mig runt och snackade med mig om allt, han va även super trevlig och jävligt go, så jag tror jag kommer trivas där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0