Varför?!?!?! :(

Fan i helvete! varför du? varför så snart? Alla bara dör hela jävla tiden! HELA TIDEN! Men du, som alltid varit vid min sida och alltid funnits där för mig ifall jag behövt dig. Fan ta att världen är så jävla orättvis! Jag har inte varit med dig varje dag men jag vet att du alltid funnits där, hemma hos heidi, men du va min tjej, jag fick dig lixom som tio åring, och sen efter ett år när vi skulle ge tillbaka dig igen kunde jag knappt släppa dig, jag grät i en vecka för att du inte var hos mig. Men nu nu är du borta för alltid och jag kommer inte att få se dig förens jag själv dör. Jag hatar att alla bara försvinner, och verkligen dom som betyder mest också. Alla bara dör! DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR! DÖDEN KAN ÄRLIGT GÅ OCH HÄNGA SIG! För jag hatar den, jag hatar att jag inte kan vara med de jag älskar mest längre, jag kan inte tala med dom, jag kan inte mysa med dom, jag kan inte känna att dom finns där! På detta sätt känner jag mig som mest ensam i hela världen!
Fyfan vad orättvist allt ÄR!

DRA ÅT HELVETE MED ALLTING!

Indra jag älskar dig och kommer alltid att göra! Du är fortfarande min bästa vän, och jag kommer tänka på dig varje dag! det vet jag för du finns överallt för mig och kommer alltid att göra! <3


Jätte gammal bild på min lilla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0