Data & tevän

Nu har jag äntligen min älskade data tillbax, men den e fortfarande sjuk :( FAN!
Och så sitter jag och tittar i ögonen på min älskade tevä! Fast idag så är jag smått löjlig och sitter och tittar på CN :)  går inte så mycket roligt på tevä idag...

Är lite smått tröttis, har varit ute och joggat två dagar i rad, så ska ta detta som vilodag och sen kommer helgen !

Datan låter fortfarande som en dammsugare och det är otroligt störande, usch fy och blä som Sanna säger..
Fest imon i Smarholmen, tycker att de flesta ska komma dit. Först åker man till kungsbacka sen tar man buss 731 mot onsala sen så ringer ni mig och så ringer jag någon annan eftersom jag inte heller har en aning om vart det ligger :)


Fotograf - Sandra
Redigering - Sandra
Modell - Sven, men de e en hona :)

Hade bara lust att lägga upp en löjli bild.... Jaja nu ska jag nog kanske kolla film eller något som vanligt. :) Natti eller något.

Kommentarer
Postat av: jennifer

nice :D

2010-05-20 @ 20:53:15
URL: http://jennifernilsson.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0