:)

Va ju på bio igår, Iron Man 2 blev de. Måste säga att de va de bästa jag sett på länge. Märkte igår att Robert Downey Jr är den sexigaste man på denna jord! Om de finns någon man i denna värld som kan få mig att bli lika upphetsad av att bara titta på honom som han gör, så blir den människan min guds gud på riktigt! :)

Innan jag dör ska jag iaf träffa denna mannnen (med 3 N) de e som förutbestämt.
Låter kanske jätte löjlig nu.. låt mig inte gå på bio då!!!

Vaknade idag av att mormor kommer in och gapar "Fan, Har du inte gått upp än?! klockan är ju förfan 3!" Haha de va lite roligt för mig kändes det som om klockan var 08:00. Hemkt! Men inte konstigt, bion började halv 12 och slutade halv 2 sen så tog jag halv 3 bussen hem och va inte hemma förens 20 i 4 ungefär. så tycker inte det är konstigt alls.
Har varit duktig idag iaf, dumsugit hela lägenheten och dammat överallt nästan. Sen satte jag mig här och chillade. Nu sitter och lyssnar på lite go musik och funderar på att sätta mig med mormor och glo en film :)


I'm Keeping Your Poop In a Yar
Haha måste lyssnas på, finns på SPOTIFY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0