Segt

Gick upp kl 07:00 för att ta mig till skolan, åkte dit, gjorde ett prov, käkade och sen åkte jag hem igen.. Efter detta käkade jag igen och sen åkte jag till staden och träffade Isabell. Jag fick äntligen köpt mina skor som jag velat ha jätte länge, Gröna Converse. Köpte mig även lite trosor, då blev jag glá!
Sen efter detta åkte jag hem för att jag blev så jävla trött. När jag väl var hemma pratade jag lite med mormor, käkade igen och sen la jag mig och kollade på Clash of the Titans, väldigt bra film.

I en flod med vackra vattenälvor levde en pojke inte större än ett pekfinger. Pojken hette Kontosen. Kontosen hade levt med vattenälvorna ända sedan han föddes. Ingen vet hur eller varför han kom till vattenälvorna, han bara fanns där. Kontosen hade en vän vid namn Stresin. Stresin var en vattenälva och de hade lekt ihop sedan tidig ålder...

Mer på historien i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0