Spontanfesten! lördags 22/5 - Idag 24/5

Underbart roligt fest! De måste vart mer än 1000 pers där, jävlar vad vi dansade och dansade och dansade!
De som va med va...
Jag
Mia
Josefine
Martina
Adam
Pontus
Pontus
Lisa
Sebastian

Sen hittade vi massa annat roligt folk, typ som Martin och Anderas, någon annan jöns som jag inte minns vad han heter, Martinas broder... m.m



Idag så har jag vart en snabbis i skolan sen åkte jag och Josefine in till staden och kollade om hon var sjuk, och de va hon :)
Sen så provade vi de fulaste klänningarna vi kunde hitta inne på åhlens city, och såhär blev de :D



Sandra å Josefine gillar bröst! Fast detta e egentligen lite överdrivet töntigt, menmen vad gör man när man inte har något liv? :)


Grr, madicken!

sista får bli en rumpbild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0