Usch!

Mår inte bra alls :( smakar skit i munnen, känner mig varm, har ont typ överallt, har haft ont i huvudet, fryser för minsta lilla... Inte bra alls :(:(:(

Men skiter jag fullständigt i! Lever man så lever man och då ska man fan ta vara på det också... så jag skiter fullständigt i om jag e sjuk.. jag tänker släpa mig till skolan, sen ska jag plugga inför nationella så jag får fiiiina betyg :)
Nu ska jag in i den varma duschen, brukar alltid må bättre då. Sen ska jag lägga mig och kolla på min älskade TV som är min bästa vän.. (den får mig alltid att lé) efter det ska jag sova i min underbara soffa/säng och bara njuta av att det börjar bli sommar och att det antagligen kommer att bli lika fint väder imon :) HAPPY FACE!

Imon ska jag köpa kläder! Wiiiie! nya byxor, nya bhs, nya tröjor! kommer bli som snoppen!



http://www.youtube.com/user/mongoloidfarm#p/a/u/0/NxWcgnpqWlg
Tycker denna killen e jävligt bra faktiskt! Kanske ska sluta med bdb :) men har så många bilder där som jag inte orkar lägga över på datan... massa goa minnen :(

duschen väntar på mig HEHEHEHE bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0