Frukost, viktigaste målet på hela dagen ?

Lite fräckt att de kan vara så himla viktigt är de inte? Sitter och käkar den nu iaf... gott gott ^^,
Älskar mornar, kan bara sitta för mig själv lyssna på musik och bara göra iordning allt som ska göras helt för mig själv...
- Fredags så va jag hemma hos Martina, käkade kycklingklubba och grejor! GÖTT!
Sen så gick vi ut i sköna götet! Jag och Josefine gick först till ciecero, där träffade vi Björn Gustafsson! NICE! Tycker inte ens människan e så bra men lite tufft ändå.
Sen gick vi till Trädgår'n, väl där så tänkte jag vara busig och hoppa över staketet, de gjorde lite ont eftersom vakten drog ner mig igen, men jag smet in nästan längst fram i kön ändå hehehehe. Men jävla vakt! Jag har världens jävla blåmärke på benet och ser större ut än afrika :(
Kvällen va jävligt nice iaf! Måste såklart göras om!

- Lördag så va det först canasta tunering inom släkten och anhöriga, det va svin kul att sitta i flera timmar och bara spela kort med de bästa! Fick även kycklingsallad och macka till allt. TOPPEN! Synd bara att jag och mormor inte vann, men de gör inget eftersom det var Malin som vann och hon är inte lika kaxig som de andra när någon vinner xD
Sen efter detta så åkte jag till kungsbacka och mötte Marie. Vi gick hem till Veronika och började dricka lite smått. Efter detta så gick vi till Yamas och där blev det ju såklart ännu mera drickande hehehehe.. näe men det var en svinrolig kväll och jag tackar Marie såmycket att jag blev erbjuden att följa med och jag tackar även Kim att hon släpade mig hem :) TACK!

Nu ska jag fortsätta arbeta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0