Najs bajs

Har haft en toppen helg faktiskt, och även ett toppen lov!

Nu på senaste tiden alltså från torsdag tills imon skare bli så har jag fullt upp.

Torsdag va soss här -.- efter detta så drog jag till kungsbacka och träffade Josefine. Vi gick på Party och de va ganska trevligt! Vi gick även hem till hennes gamla grannar och hälsade på. Vid 11-halv 12 åkte jag hem till pappa och sov där.

Över till Fredag. Idag va jag med pappa, Sarah, Samuel och Jack och åkte skridskor i fotskäl ishall, de va nice.. men jag har inga skills inom skridskoåkning över huvudtaget. Inte för att jag ramla men vågar inte åka fort xD
Efter detta åkte jag hem, fixade mig lite käkade lite sen så åkte jag till Götet och mötte Josefine, sen bärde de av mot KBA. Vi drog te Robin och för de mesta krökade hela natten lång. Sen vid kvart i 2 ungefär drog vi från dom och började gå våran eviga väg till Josefine. De va inte varmt. Men vi kom faktiskt hem till henne på 30 min. Vi va väldigt snabba med andra ord. Sen nanade vi.

Till Lördag. Vaknade hos Josefine och sen så drog jag halv 11 ungefär. Åkte hem, fyfan för att åka hem hela den jävla vägen när man e bakis! Jag mådde verkligen bajs illa. När jag väl kom hem så käkade jag 2 mackor sen kom Gunnel och så började Canasta spelandet som varade i typ 2-3 timmar. Sen käkade vi lite Pizza och spelade igen och sen drog mormor och Gunnel och jag sitter själv här :(

Söndag. Ska jag jobba från halv 9 till kl 8 tror jag på kvällen i ishallen i Kungsbacka. De ska bli nice och se killarna träna lite ;) Näe faan ska lägga ner spanandet på killar nu.. orkar fan inte. Känns bara som alla man träffar idag är kräck och jag vill typ inte ha något med dom att göra. Iofs kompisar är kompisar och dom har jag såklart inget emot men fan BLÄÄÄÄ!

Nu ska jag chilla lite till min musik och bara låta tankarna flyta iväg och hoppas att min hjärna slutar känna skuld för fyllan igår..

orkar inte lägga upp någon fucking bild idag höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0