nick nack paddy wack give a dog a bone

Idag har jag ju såklart varit i skolan. Snackat med SYV idag (typ studievägledare)... Allt känns toppen faktiskt!

Idag ska jag till stora staden GÖTEBORG och shöppa lite vetty.. De ska bli ett par skor kanske ett par trosor eller två och biobiljetter till "legenden om ugglornas rike" eller "The Legend of The Guardians - The Owls of Ga'hoole" som den heter på engelska.. och eftersom bion är på svenska så måste jag ladda ner den också så att jag kan få se den på engelska eftersom dubbat idag suger getfitta!


Den verkar helt awesome! Har velat se den sen första gången jag såg trailern, som jag såg i typ mitten utav sommaren och nu på lördag är det äntligen dags!



Här får ni ett litet smakprov på den.. fyfan vad jag bara vill vill vill!!! :D:D:D Blir lycklig bara jag tänker på de!

Börjar fundera på om jag faktiskt passar in på min skola. Alla e typ spelnördar och fotonördar och jag e filmnörd.. vart kommer mitt ämne in i bilden då?? Vill till Nya Zeeland nu nu nu ! GAAAAH Hon är en galen kvinna och alla vill ha henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0