as värd helg!

Fredag
Sanna, jag och Emil åkte först hem till mig och förkrökade lite, sen åkte vi hem till Kim och Robin och partade loss, de va inte dåligt kan jag ju säga! Fan va kul de va! Minnesvärd om inte annat. Sov där också för jag ville inte åka hem änna. Kollade disney film hela natten (Y)


Lördag
Vaknade bakis, av att Robin väckte oss allihop och så skulle vi åka till Maxi. Pantade pantburkar köpte godis och åkte tebax igen. Efter lite filmtittande åkte jag hem. Frös till döds, hoppade in i duschen i en timma eller något. GÖTT! mådde lite bättre. Sen efter ett tag kom Josefine, Niklas och Amanda. Vi kollade film typ hela natten. så det blev en lugn dag.



Söndag
Josefine sov över tills idag, vi kollade film och snackade typ.
Mormor kom hem, vi pratade lite med henne och sen kom Tommy. Efter att Tommy gick så åt vi thaimat. Gottgott. Sen drog Josefine och jag drog till gymmet och nu är jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0