bambam

Hade en förjävla trevlig kväll igår, först åkte jag in och träffade martina och lilla shoppinggalna martina va tvungen att springa runt i alla affärer, puff.. Sen kom juanita så åkte vi till kungsbacka och träffade Josefine. Efter detta åkte vi till Kållered och skulle träffa Spille. Vi förkrökade, ehum söp hemma hos honom och hans polare. Vi stannade en stund och sen åkte vi vidare till götet, vi alla tänkte åka hem och de gjorde Martina och Juantia också. Jag och Josefine gick till tappen medans vi ändå väntade på min buss, sen så satte vi oss ute på centralen och träffade massa härligt folk! fyfan va kul de va! inte dåligt alls. Toppen kväll med tjejerna och lite randoms! helt perfekt!

Idag har jag legat hemma och kollat film, käkat kebabsallad och tagit det lugnt. Har laddat ner den nya Robin Hood med Russel Crowe. Underbar film och måste helt enkelt ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0