trevlig kväll igår och go dag idag!

Igår va jag med Josefine, Martina, Linda, Amanda, Ylva, Sabina, Höglind, Spille, Sofia och Linn. Vi va hemma hos Spille och drack och hade supermysigt allihopa. Sen skulle de flesta gå ut och jag orkade inte för jag va så jävla trött så jag åkte hem kollade lite film och sen somnade jag gött i min goa säng.

Idag så vaknade jag kl 10:00 ungefär, käkade frukost med mormor och sen kom Ove (mormors bror) förbi. Mormor klippte Ove och så och sen sa han att jag skulle få nöjet att skrapa hans trisslotter så att han kunde vinna en mille. Riktigt så blev det inte men han fick 25 sek gånger 2, alltså 50 kr. Turen ligger i mina händer. Sen sa han att jag fick trisslotten, fan va glá jag blev :D 50 kr extra e fan inte dåligt! Tack så mycket Ove! :D
Nu snart kl 14:00 ska jag på kalas hos min mammas kusins tjejs barn Soulinn som fyller år idag, eller har iaf kalas. Då blir de go tårta och mat. Eftersom de är från Malaya så gör ju Kim Chee (Min mammas kusins tjej) så himla go mat. Helt underbart. Efter detta är slut kanske jag ska träffa min kusin Melinda en liten stund i stan och sen ska jag vara med Adam och Ylva, detta kommer bli en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0