#20. Vart är du uppväxt

Jag är uppväxt till 4 års ålder här i Mölnlycke. Sen efter det flyttade jag till Partille i några månader. Vi flyttade från en lägenhet till en annan där. Sen flyttade jag till Kungsbacka och bodde där i ett år. Först hos Farmor och sen på Kaprifolvägen 5b, eller va de 5c :S skit samma! Sen flyttade jag till Frillesås och bodde där i 7 år på Lundmansväg 1. under tiden i de huset bodde jag även i åsa hos Susanne. Sen flyttade min familj + jag till en lägenhet på trädgårdsvägen i frillesås bodde där ett år ungefär, kanske två :S sen flyttade jag till mormor för två årsen och här har jag bott sen dess.. Aa jag har flyttat en del gånger i mitt liv vill jag säga. och de blir väl mer skulle jag tro. Förresten så flyttade jag runt i Mölnlycke fyra gånger också från det att jag föddes till 4a år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0