Tjock katt

Känns lite jobbigt nu när jag kom hem från Thailand då jag väger lite mer än innan jag åkte ner.
Hatar den känslan då man inte vill ha sina kläder på sig för att man känner sig fet.
Ni tycker säkert att jag är jättetöntig just nu, men detta problemet har jag haft sen jag var liten och har aldrig tränat i hela mitt liv tills nu för ungefär ett år sen. Jag märkte resultat nästan på en gång och bestämde mig för att fortsätta. Så blev de inte riktigt. Mer till och från och inget regelbundet, mer kom och gick som jag ville typ. Nu ska jag verkligen köra hårt på detta med träningen, för att må såhär vill jag fan inte! Jag gör det inte för någon annan en min egen skull. Och att man klagar att man tex tycker att man är "tjock" är inte att man riktigt tycker de. Det är mer att man inte är nöjd med sig själv och mår dåligt på det. Typ som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0