gött!

Ska fixa papper på banken idag -.- Tråkigt e de artt sitta där borta och bara sitta tills man får komma fram! hatar det systemet! Det e ju ett bra systemet men så jävla tråkigt! för en vecka sen skulle jag gå te polisen och fixa ett pass. Jag fick sitta i TVÅ timmar.. 100 nummer före mig som också skulle fixa sina pass.. då blir man ju fan pisst.
När ska iaf träffa Jennifer sen och ta en fika i kba, det ska bli kul och träffa henne igen, och att man känner att dagarna inte är till spillo för att man inte har något att göra, då verkligen ingen hör av sig eller svarar på sms förutom hon så känner man att "det e jävligt tur att jag har min illaluktande strumpa!"
Näe nu ska jag käka och sen dra te bankane, kanske ta en cigg innan också ;)
Här är min kaffegladJennifer bild :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahah bilderna! :D

2011-06-13 @ 12:50:37
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0